На початок
VII International conference “Large farm management”

VII Міжнародна конференція

"ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ АГРОКОМПАНІЯМИ"

22.09.2016

Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 1

Минула подія

Опис заходу

22 вересня 2016 року у Києві відбулася VII Міжнародна конференція «Ефективне управління агрокомпаніями», організована асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) та агенцією AgriEvent спільно з Лейбніц Інститутом аграрного розвитку країн з перехідною економікою (IAMO). Головною метою заходу стало обговорення ключових аспектів, стратегічних рішень і проблем управління аграрним бізнесом в широкому колі представників сектору. У роботі конференції взяли участь біля 300 представників провідних аграрних компаній з України, країн СНД та Європи, міжнародних організацій та наукових установ.

 

 

Бізнес-день 22 вересня складався з чотирьох пленарних сесій. Про особливості цьогорічної конференції розповів генеральний директор асоціації  «Український клуб аграрного бізнесу» Тарас Висоцький.

«Сьогодні найважливішим завданням українського аграрного бізнесу є готовність самостійно очолювати процес швидкого впровадження реформ та зміцнення бренду українського АПК. Цього року на конференції всьоме збираються лідери галузі для того, щоб оцінити успіхи за попередній рік, а також визначити цілі та пріоритети на майбутнє. Наша ключова ціль – підвищувати ефективність діяльності великих агрокомпаній. Щороку ми збираємо світових експертів, які є визнаними фахівцями в даній тематиці, та надаємо платформу для дискусії між представниками світового агробізнесу. З роками дискусія звелася до обговорення 5 основних факторів, які впливають на вибір стратегії управління агробізнесом: це державна політика, фінанси, технології, менеджмент і суспільство. Всі вони є однаково важливими, і тому ми побудували цьогорічну програму заходу навколо цих елементів», - зазначив експерт.

Перша сесія «Стратегія управління агробізнесом: від підприємства до держави» охоплювала теми інноваційних рішень з управління в аграрному бізнесі. Про досвід становленні Бразилії як успішної аграрної держави розповів Густаво Дженкейра, президент Бразильського сільськогосподарського товариства. З 1950 р. Бразилія перетворилася з найбільшого імпортера в найбільшого експортера їжі у світі, стала світовим експортером протеїну (яловичини, птиці і свинини) та стала енергетично самодостатньою. За останній 21 рік загальне сільськогосподарське виробництво країни зросло на 162%, а зернових – на 234%.

«Бразилія дає можливість великому і малому агробізнесу виробляти найбільшу кількість продукції для внутрішнього споживання та експорту. Для того, щоб досягти успіху в сільському господарстві, нам довелося чітко врегулювати систему відношень між державою і приватними компаніями. Ми встановили чіткі рамки і правила фінансування, налагодили інфраструктуру та співпрацю з міжнародними ринками. Україна має хороший потенціал, оскільки цьому сприяють природні особливості та вигідне географічне розташування. Якщо правильно організувати роботу та розробити стратегію, можна досягти успіху в аграрному секторі», - прокоментував Густаво Дженкейра.

На другій сесії «Фінансова ефективність та її передумови» обговорювалися фінансові інструменти та джерела фінансування  агробізнесу. Олександр Артюшин, віце-президент Swiss Re Corporate Solutions розповів про те, як управляти ризиками в ланцюгах постачання с.-г. продукції.

«Виробник сільськогосподарської продукції постійно стикається з ризиками. Неврожай або серйозне зниження якості аграрної продукції впливають на весь ланцюжок постачання сільськогосподарської продукції. Існує багато способів як ефективно впоратися з ризиками і перетворити їх у можливості. Наприклад, використовувати на регулярній основі хеджування цінових і валютних ризиків. Дуже перспективними можуть бути нові банківські продукти для аграріїв, що передбачають зниження відсоткової ставки в разі неврожаю. Використання ризиків для стимулювання розвитку бізнесу також один з можливих підходів до вирішення проблем», - зазначив пан Артюшин.

Під час третьої сесії «Лідерство і менеджмент»  учасники дізналися про те, як компаніям залишатися успішними під час кризи, зокрема  Наталія Хвостова, директор з персоналу та комунікацій в компанії «Кернел», розповіла про інструменти реалізації стратегії компанії завдяки ефективної системи управління.

«Перехід від мікроменеджменту до стратегічного системного менеджменту стимулює прогрес і розвиток. Тому для його здійснення ми запровадили Систему управління ефективністю, що ґрунтується на принципах постійного удосконалення. Цілі та завдання системи передбачають переведення стратегії на операційний рівень, узгодженість цілей компанії на всіх рівнях, перехід з реактивної системи управління в проактивний, розвиток внутрішнього підприємництва, залучення персоналу в реалізацію стратегії і процеси внутрішньої ефективності, підвищення результативності, професіоналізму і формування правильної моделі поведінки персоналу, формування і просування когорти мислячих, прогресивних управлінців на всіх рівнях, здатних розвиватися далі. Крім того, надзвичайно важливим для побудови стратегічного системного менеджменту є формування оперативного кадрового резерву, а також виявлення співробітників HiPo (high potential emploees), їх розвиток і просування», - прокоментувала Наталя Хвостова.

Під час четвертої сесії «Управління земельним банком та ринок землі» мова йшла про побудову ефективного управління земельним банком без ринку землі та найкращі практики управління великим земельним банком. Артем Бєлєнков, директор Smart Farming, розповів про приклад запровадження комплексних систем управління земельним банком у ПАТ «Миронівський хлібопродукт». За його словами сьогодні в Україні склалася унікальна і складна система земельних відношень, при якій від правильного управління землею залежить успішність діяльності будь-якого агрохолдингу.

«Якщо ми говоримо про забезпечення довгострокового стійкого зростання компанії, система управління земельним банком повинна лежати на самому нижньому рівні - в «архітектурі» управління підприємством. Вона повинна бути його фундаментом. Проаналізувавши статистику всіх наших проектів, ми дійшли таких висновків: 5% земельного банку щорічно втрачають через неефективну систему управління; 5% - середнє завищення реальних площ полів і земельних ділянок в обліку; 10% фактичної виплати орендної плати йде не за призначенням; 25% земельних активів перебуває у зоні ризику їх втрати», - зазначив Артем Бєлєнков.

Під час останньої «земельної» сесії також пройшло опитування аудиторії з питань регулювання та функціонування ринку землі та відбулася панельна дискусія, в якій взяли участь аграрні виробники, іноземні аграрні економісти, юристи, представники ресурсних компаній, народні депутати та представники Міністерства аграрної політики та продовольства України.

 


Спікери

Партнери

Організатори

Місце проведення

Підписка
Контакт
ПАРТНЕРСТВО
...
Анатолій
Циркун
tsyrkun@ucab.ua
УЧАСТЬ
...
Людмила
Дердійчук
derdiichuk@ucab.ua
ОРГАНІЗАЦІЯ
...
Максим
Лапа
m.lapa@ucab.ua
© 2017 AgriEvent. All rights reserved.
Розробка та підтримка сайту: РАНСАЙТ ТОВ